Retourneren, ruilen & garantie

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht dat niet zo zijn, dan heeft u 14 kalenderdagen de tijd om het product aan te melden voor retour en dan nog 14 kalenderdag om het retour te sturen.

Retourneren

Verpak het artikel in de originele verpakking of in een andere, stevige envelop/doos. Vul het bijgeleverde retourformulier in en leg deze in de verpakking. Sluit de doos en plak deze zorgvuldig dicht.

U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

Lina’s Goudsmederij
Prins Hendrikstraat 88
2271 SX Voorburg
Nederland

Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

Terugbetaling ontvangen

Als uw retourzending is verwerkt ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het bedrag zal binnen 14 dagen terugbetaald worden op de rekening die vermeld staat op het retourformulier.

Ruilen

Wilt u het artikel ruilen dan vragen wij u contact op te nemen via e-mail info@goudsmidlina.nl om verdere afspraken te maken. U kunt ook het reeds bestelde artikel retour zenden en een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop van het gewenste artikel.

Garantie

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen binnen zeven dagen te controleren. Controleert u het aantal en de kwaliteit van het artikel. Mocht er iets niet juist zijn stuur dan een e-mail naar info@goudsmidlina.nl onder vermelding van het probleem. Als het product terug gestuurd moet worden dan vergoeden wij de verzending.

De garantie is niet geldig als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Na de veertiendaagse periode, geven we een garantie van twee maanden geven op de kwaliteit van het product. Als er tijdens deze periode een probleem is met het product, stuur dan een e-mail naar info@goudsmidlina.nl. We zullen u een passende oplossing bieden.

  1. Als het mogelijk is om het product te repareren, dan zullen we het repareren
  2. Als het niet mogelijk is om het product te repareren, dan zullen we u een nieuw artikel leveren
  3. Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad dan zullen we u terugbetaling aanbieden.


Houd u er nogmaals rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Product niet op voorraad

Mocht het product niet op voorraad zijn dan zullen wij dit binnen twee weken maken voor u en opsturen. Als het product wegens omstandigheden niet binnen twee weken opgestuurd kan worden krijgt u hierover een e-mail met informatie.